-->


Старша група
1. Екскурсія по вулиці Київській.
2. Ознайомлення з видами транспорту, з правилами дорожнього руху.
3. Спостереження за рухом машин і працівників ДАІ
4. Прогулянка до зупинки пасажирського транспорту з метою розширити знання про пасажирський транспорт. Дати знання про те, що тролейбуси і автобуси зупиняються на спеціальних місцях біля краю дороги. Посадка і висадка пасажирів дозволяється лише на зупинках. Висуватись із вікон забороняється.
5. Бесіда про правила дорожнього руху.
6. Бесіда « Види транспорту»
7. Спостереження за тим , як підвозять товар до магазину, загружають його.
8. Розгляд ілюстрацій « Ким бути», « Професії твоїх батьків», « Світ навколо тебе»
9. Розгляд альбому « Транспорт»
10. ДГ « Водії», « Перехрестя», « На старт»

Читання художньої літератури:
- Йшла машина по кучугурам. Черепанов
- Кирюша потрапляє до перепльоту. Черепанов
- Малюки на дорогах.
- Дорожня азбука.
- Як буратіно ходити вчився.
- « Автомобіль» Носов
- Зелений вогник.
- Зелений, жовтий , червоний.
- Чиї руки сильніше? Юрмин
- «Здрастуйте , товариш міліціонер» Соколовський


Художня діяльність дітей:
1) Конструювання « Вантажний автомобіль»
2) Малювання « Вантажний автомобіль» ,
« Легковий автомобіль»
3) Малювання « Автомобілі на нашій вулиці»
Виготовлення альбому « Транспорт»
Рухлива гра « Стій»








ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН

навчально – виховної роботи , що забезпечує розвиток
сюжетно – рольової гри « Будівельники»

Молодша група

- Ознайомлення з навколишнім
1) Спостереження за працею будівельників
2) Спостереження за іграми дітей старшої групи
3) Дидактичні ігри « У ляльок новосілля»
4) Розгляд картини « Будуємо дім», « Граємо в кубики»
5) Розгляд фотоальбому « Конструювання із будматеріалу»
6) Розгляд ілюстрацій « Професії твоїх батьків»

- Читання художніх творів:
1) Будівельник. Заходер
2) Новий дім. Ладонщиков

- Художня діяльність
1) Конструювання будиночка, гаража, парканчика, доріжки , вежі.
2) Малювання : «Будинок», « Паркан»

Середня група

- Ознайомлення з навколишнім
1) Спостереження за роботою будівельників.
2) Перегляд альбому « Будується дім»
3) Перегляд ілюстрації « Професії твоїх батьків»
4) Перегляд картин із серії « Світ навколо тебе»,
«Будівельники», « Ким вони хочуть бути?»



- Читання художніх творів:
1) « Рубанок» А . Говоров
2) « Мій товариш – молоток»
3) « Ми будуємо» Лучеський
4) « Будівельники» Заходер
5) « Будівельники» Огнєцвєт
6) « Маленькі будівельники» Гогонашвілі

- Художня діяльність:
1. Конструювання: Будинок зі сходами, гараж, мостик, ворота, двоповерховий будинок.
2. Аплікація: « Дім» , « Дім з парканом»
3. Хороводна гра « Будуємо дім»

Старша група
- Ознайомлення з навколишнім
1) Екскурсія на будівництво.
2) Спостереження за транспортом, який працює на будівництві.
3) Бесіда про працю будівельників
4) Бесіда « Як у Москві метро бідували»
5) Розгляд картини «Будівельник»
6) Розгляд альбома « Будується дім»

- Ознайомлення з професіями: монтажника, електрозварювальника, столяра,муляра,архітектора,інженера,електрика, кранівника, екскаваторника.

- Перегляд ілюстрацій:
« Професії твоїх батьків»




- Читання художніх творів:
1) « Як будували метро», Ф. Лев
2) « Про те , як дорозі дорогу шукали», Аджиев
3) « Ми будуємо», Лучеський
4) « Звідки дім прийшов?» Маршак
5) « Ким бути» Маяковський
6) Книга « Твої шляхи»
7) « Про золоті руки»

- Художня діяльність дітей
Навчити дітей будувати по фотографіям, малюнкам, схемам.

- Вечори розваг « Ким бути»

- Конспект бесіди « Як будують будинки»

- Залучення дітей до виготовлення атрибутів для гри.



ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН

навчально - виховної роботи, що забезпечує розвиток
сюжетно – рольової гри « Льотчики»

Середня група
1) Перегляд картини « Льотчик»
2) Розповідь – бесіда про працю льотчиків, працівників громадського флоту , аеропорту.
3) Гра – заняття « Як Яся з мамою і татом літали до моря»
4) Перегляд ілюстрацій « Професія твоїх батьків»
5) Перегляд ілюстрацій « Світ навколо тебе»
6) Дидактична гра « В гості до білого Медведя»
7) Читання уривків з книги Б. Житкова « Що я бачив»,
« Аеропорт»
8) Читання уривків з книги Винокурова « Літак летить» ( На аеродромі, хто керує літаком)

Художня діяльність:
1) Виготовлення із будматеріала літака з використанням стільчиків, деталей з картону.
2) Конструювання паперових літаків, стріл, використання в іграх з вітром.
3) Аплікація « Літак»
4) Будівництво літаків із покидькового матеріалу.
5) Музична гра « Літаки»
6) Ліплення « Літак»
Виготовлення атрибутів разом з дітьми.
Штурвал, пропелера, крила літака.
Виготовлення фотоальбома про професію льотчика.
Рухлива гра « Літаки»




Старша група

1) Екскурсія до аеропорту . Показати приміщення, зали , каси, буфет. Дати уявлення про те, що аеродром – це велике рівне поле, на якому стоять літаки.
Спостерігати, як приземлюютья літаки, підвозять трап, виходять пасажири.

Читання художньої літератури:

- « Через Північний полюс» І. Рихало
- « Літак летить» Винокуров
- « Капітан Гастелло» по Алексєєву


Художня діяльність:

1) Виготовлення літака із будматеріала.
2) Конструювання літака із паперу, стріл, вертушок.
3) Аплікація « Літак летить»


Художня праця:

Виготовлення атрибутів: штурвали, крила для літака.


ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН

навчально- виховної роботи , що забезпечує
розвиток сюжетно- рольової гри « Космонавти»

Старша група
- Ознайомлення з навколишнім.
1) Екскурсія до Чернігівського льотного училища.
2) Розгляд картини « Космонавт» ( із серії « Ким бути»)
3) Розгляд картини « Перший в світі космонавт»
4) Бесіда « Вони були першими»
5) Перегляд альбомів, листівок. « Збираємось у політ»
6) Заняття « Перший космонавт Ю. Гагарін»
7) Розповідь вихователя про космонавтів.

- Художня література
1. « У відкритому космосі»
2. « Посланець землі» Михалков
3. « Бачу землю» Гагарін
4. « Перший у космосі» Баруздін
5. « Старт корабля «Восток-6» В.Терешкова»
6. «Троє у космосі» Ю. Яковлєв


- Зображувальна діяльність:
1. Мальвання « Космонавт»
2. Малювання « Зустріч космонавтів»
3. Аплікація « Космічний корабль»
4. Аплікація колективна « На космодромі»
5. Сюжетне малювання « Космос»
6. Аплікація « Політ на луну»

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН
навчально – виховної роботи , що забезпечує розвиток
сюжетно- рольової гри « Школа»

Старша група

- Ознайомлення з навколишнім.
1. Екскурсія в школу, на перший дзвоник « День знань»
2. Екскурсія – огляд шкільного приміщення, території школи.
3. Відвідування уроків ( спостереження за роботою і навчанням школярів)
4. Відвідування свята « Прощання з буквариком»
5. Екскурсія в шкільну бібліотеку.
6. Розгляд картин « Раніше і тепер»
7. Бесіда « Про школу»
8. Бесіда « Раніше і тепер»

- Художня література
1) «Філіпок» Л. Толстой
2) « У школу» Александрова
3) « В сім по 7» Воронько
4) « Гратися ніколи» Ладонщиков
5) « Перший день календаря» Маршак
6) « Навчи, сторінко , добре вчитися» Коринець
7) « Я для школярів склав 10 дуже важливих правил.» Мирсанпиді.
8) «Ручка вчиться»

- Художня діяльність
1) Предметне малювання « Школяр і школярка»
2) Аплікація « Школа»
3) Сюжетне малювання « Діти йдуть до школи»


ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН

навчально – виховної роботи , що забезпечує розвиток
сюжетно – рольової гри « Пожежники»

Старша група

1. « Пожежа» Маршак
2. « Пожежні собаки» Толстой
3. «Пожежа в морі» Житков
4. « Розповідь про невідоме горе» Маршак
5. Екскурсії до пожежної команди , спостереження за працею пожежних.

- Листівки
«Службові і мисливські собаки»

- Зображувальна діяльність
Малювання « Пожежна драбина»