-->

Психогімнастика

(Молодші групи)

 

Сніжинка

      Подув вітерець. Діти –сніжинки кружляють під жваву музику.

     Та ось вітерець затихає, музика уповільнюється., сніжинки  ледве рухаються і нарешті лягають на землю ( діти присідають, опускають руки, схиляють голову, ніби заснули. ) Все тихо.


Смачні цукерки

          У одного із дітей у руках уявна коробка з цукерками. Він пригощає по черзі дітей. Малята беруть по одній цукерці, дякують господарю, потім розгортають цукерку і беруть її в рот. По виразу їхніх облич одразу видно, що частування смачне.

Міміка: жувальні рухи, посмішка, вираз насолоди, задоволення.


Зайчики

Інсценізація вірша М. Познавської "Зайчики ".

 

В  лісі сніг. У лісі звірі.

Ось зайчатка скачуть сірі.

Сірі їстонькі хотять,

Сірі з голоду тремтять.

Бідні зайчики голодні.

Ще й не снідали сьогодні.

 

Виразні рухи: стрибають, ніби гріються, руками б’ють себе в боки, обіймають за плечі, притискають до живота.

Міміка : лоб зморщений, брови зведені, губи з легка надуті, кутки губ опущені.

 

Сердитий дідусь

 До дідуся в село приїхав  Петрик і одразу пішов гуляти . Дідусь розсердився, що Петрик вийшов за хвіртку.  А якщо з лісу вибіжить вовк ? Що станеться з онуком.

Міміка: насуплені брови, стиснуті губи. 

   

Чарівна пір’їна

 Вихователь пропонує дітям зручно сісти в коло на килимку та заплющити очі. 

-         У мене в руках – чарівна пір’їна, котрою я буду торкатись різних місць вашого тіла. Пір’їна лагідна на дотик тому торкання подарує вам приємні відчуття.

-         Діти заплющують очі, вихователь підходить до кожної дитини та торкається якоїсь частини тіла. Не  відкриваючи очей,  дитина повинна назвати, до чого торкнулася пір’їна., або доторкнутися до цього місця.

-         Щойно ви торкалися різних частин свого  тіла  і називали їх. Подумайте і дайте відповідь: для чого потрібні руки, голова вуха, очі, чим ми, люди, схожі  між собою, чим відрізняємося ?

( Відповіді дітей ).  


Раз – два

Діти стоять у колі. Вихователь подає їм команди: " Ніжками потупали, ручками поплескали, голівкою похитали, пальчиком посварились, пострибали, як зайчики, присіли,  як черепахи ”.

Кожну команду можна виконувати лише після слів " раз – два ”.

 

Малесенькі ніжки

Ведучий співає народну пісеньку "Малесенькі ніжки”, діти підхоплюють приспів і роблять відповідні рухи:

 

Маленькі ніжки

Швидко край доріжки –

Приспів:

Туп- туп- туп.

А великі ноги

Мляво край дороги –

Приспів:

Туп- туп- туп.

Малесенькі ніжки

Бігли вздовж доріжки-

Приспів:

Туп - туп- туп.

А великі ноги

Бігли вздовж дороги-

Приспів:

Туп- туп-туп.

 

Виразні рухи :

1.     кроки маленькі, йдуть навшпиньках,

2.     гучно біжать навшпиньках,

3.     тихенько біжать навшпиньках,

4.     біжать великими стрибками, намагаючись гучно гупати.