-->

 

ІІ. ВІДОМОСТІ ПРО СУЧАСНИЙ СТАН ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.

 

Дошкільний навчальний заклад №1 , розташований по вул. Київській, 3, був відкритий після ремонту та реконструкції в серпні 1985 року. Будинок дошкільного закладу розрахований на 270 місць.

 

Сьогодні в дошкільному закладі функціонують:

- 3 групи раннього віку.

- 3 групи молодшого дошкільного віку,

- 3 групи середнього дошкільного віку,

- 3 групи старшого дошкільного віку,

- 2 логопедичні групи .

 

Дошкільний заклад працює в 5-денному режимі. Вихідні дні субота та неділя.

Тривалість робочого дня – 10, 5 годин.

Є в наявності чергова група з 12 годинним перебуванням дітей.

 

Статистичні дані про педагогічний колектив. В дошкільному навчальному закладі працюють 40  педагогів: завідувач ,  вихователь – методист, психолог, вихователі, муз керівники, інструктори з фізкультури,  хореограф. керівник  з образотворчої діяльності , логопеди. З них 36 педагогів мають вищу педагогічну освіту, 2 педагоги – базову вищу освіту, 1 педагог – середню педагогічну освіту.

 

Педагогічний стаж педпрацівників наступний:

- до 5 років  - 8 (20 %)

- 5- 9 років – 12 (30%)

- 10 – 19 років – 13 (32 %)

- 20 років і більше – 7 (17, 5 %)

 

За наслідками атестації педагоги мають кваліфікаційні категорії:

Вища категорія – 7

І категорія – 9

ІІ категорія – 5

 

В дошкільному навчальному закладі № 1 є:

Басейн

Фізкультурний зал

Музичний зал

Кабінет психолога

Медичний кабінет

Процедурний кабінет

Ізолятор

 

Діяльність дошкільного навчального закладу здійснюється в рамках законодавства і нормативів, які визначають вимоги до функціонування дошкільних закладів:

1 . Законів України «Про освіту», « Про дошкільну освіту» , «Про захист дитинства», «Про мови в Україні»;

2. Статуту дошкільного навчального закладу;

3. Нормативних документів з безпеки життєдіяльності;

4. «Національної доктрини розвитку освіти в Україні»;

5. Положення про дошкільний навчальний заклад;

6. Інструктивно – методичних документів.

 

Дошкільний навчальний заклад виконує свою діяльність на основі :

- Базової програми «  Я у Світі»,

- Базового компонента дошкільної освіти,

А також використовує інноваційні технології :

- Теорію розвитку винахідницьких завдань,

- Теорію розвивального навчання ,

- Особистісно – орієнтовану модель виховання та навчання, різноманітні альтернативні методики та програми.



повернутися до змісту Програми >>
перейти до Розділу ІІІ >>