-->Подорож Гудзика.

1 Медитація " Коло”
2 Ігровий прийом.
3.Розглядання гудзиків( по формі. Кольору, величині)
З чого роблять гудзики?
4. Гра " Заперечення”

-Діти, у вас тут так цікаво, може й мене приймете в свою команду?
-Ой, які цікаві та різні гудзики у вас!
-А як би ви назвали самий малесенький гудзик?
(гудзичок, найменший гудзичок)
-А найбільший як у Клоуна?( гудзище)
-Для чого потрібні гудзики ?
-От уявіть собі, щоб було, якби не було гудзиків.
'-А що можна використати замість гудзиків?
(Блискавки, гачки, шнурки....)
-На яких предметах можуть бути гудзики?
-
А зараз візьміть на столі по одній карточці і уважно прочитайте, якщо на цьому предметі може бути гудзик-
Ви ставите картку на мольберт, якщо ж ні- покладіть на стіл. ( в кінці перевірити завдання).

Діти сідають.
-Подивіться. Який у мене цікавий дитячий кросворд-гра. Треба до кожної картинки знайти пару.
(блискавка-гудзик- можуть з”єднувати деталі,порося та гудзик- ніс гудзиком.....)
-Що можна робити з гудзиками?(застібати, розстібати,пришити,
відірвати, загубити,знайти, купити.....)
-
А ще можна про гудзик складати казки. І в цьому нам допоможе гра "Акваріум”.
Раніше ми складали казки разом, а тепер ви стали доросліші і ми спробуємо скласти казки в командах.
Умови гри такі- ви ділитесь на три команди, кожна команда утворює свое маленьке коло і тихенько складаете казку про гудзик. Придумавши казку ви вибираете одного члена команди,який і розповість вашу казку. ( дати алгоритм казки)

вихователь - мені сподобались ваші казки,адже в них добрий кінець. А щоб з гудзиками не траплялися різні пригоди –давайте іх міцно пришиємо.
А щоб наші пальчики були вправні- з ними треба погратися (Гімнастика для пальців)

Наші пальчики всі дружні
І завжди, завжди послушні,
Вміють щвидко працювати,
Нам усім допомагати,
Вміють гудзик пришивати.
Між собою в ігри грати.

ГРА " ПРИШИЙ ГУДЗИК”

Діти, а що ми сьогодні робили з гудзиками?(розглядали їх, пришивали, складали казки....)
-А давайте спробуємо за допомогою гудзиків намалювати візерунок...
А малювати вам буде краще, коли ви будуте працювати вдвох(діти за допомогою розрізаних карток шукають свою пару, беруть завдання і виконують, потім всі разом милуються роботами)

Психолог:
- Діти, а у гудзика є друзі?.Хто вони? (петелька, нитка. Голка).
- Я думаю, що гудзик мріє завжди бути зі своїми друзями і ніколи не губитися.
- Цікаво,а які мрії у вас?
(діти відповідають)
-А давайте запитаемо яка мрія у вихователя?
Вихователь - Мені б дуже хотілося опинитися в осінньому лісі, послухати шурхіт листя. Вдихнути свіжого повітря і відпочити на духмяному листяному килимі.

Вихователь –Діти давайте на хвилинку станемо чарівниками і знайдемо такий килим. Закрийте, будь ласка, . очі.
( грае чарівна музика, діти витягують згорнутий килим з листям, розгортають його начинають листя підкидати , а потім лягають, закривають очі і відпочивають....)