ІІ. ВІДОМОСТІ ПРО СУЧАСНИЙ СТАН ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.
Дошкільний навчальний заклад №1 , розташований по вул. Київській, 3, був відкритий після ремонту та реконструкції в серпні 1985 року. Будинок дошкільного закладу розрахований на 270 місць.
Сьогодні в дошкільному закладі функціонують:
- 3 групи раннього віку.
- 3 групи молодшого дошкільного віку,
- 3 групи середнього дошкільного віку,
- 3 групи старшого дошкільного віку,
- 2 логопедичні групи .
Дошкільний заклад працює в 5-денному режимі. Вихідні дні субота та неділя.
Тривалість робочого дня – 10, 5 годин.
Є в наявності чергова група з 12 годинним перебуванням дітей.
Статистичні дані про педагогічний колектив. В дошкільному навчальному закладі працюють 40 педагогів: завідувач , вихователь – методист, психолог, вихователі, муз керівники, інструктори з фізкультури, хореограф. керівник з образотворчої діяльності , логопеди. З них 36 педагогів мають вищу педагогічну освіту, 2 педагоги – базову вищу освіту, 1 педагог – середню педагогічну освіту.
Педагогічний стаж педпрацівників наступний:
- до 5 років - 8 (20 %)
- 5- 9 років – 12 (30%)
- 10 – 19 років – 13 (32 %)
- 20 років і більше – 7 (17, 5 %)
За наслідками атестації педагоги мають кваліфікаційні категорії:
Вища категорія – 7
І категорія – 9
ІІ категорія – 5
В дошкільному навчальному закладі № 1 є:
Басейн
Фізкультурний зал
Музичний зал
Кабінет психолога
Медичний кабінет
Процедурний кабінет
Ізолятор
Діяльність дошкільного навчального закладу здійснюється в рамках законодавства і нормативів, які визначають вимоги до функціонування дошкільних закладів:
1 . Законів України «Про освіту», « Про дошкільну освіту» , «Про захист дитинства», «Про мови в Україні»;
2. Статуту дошкільного навчального закладу;
3. Нормативних документів з безпеки життєдіяльності;
4. «Національної доктрини розвитку освіти в Україні»;
5. Положення про дошкільний навчальний заклад;
6. Інструктивно – методичних документів.
Дошкільний навчальний заклад виконує свою діяльність на основі :
- Базової програми « Я у Світі»,
- Базового компонента дошкільної освіти,
А також використовує інноваційні технології :
- Теорію розвитку винахідницьких завдань,
- Теорію розвивального навчання ,
- Особистісно – орієнтовану модель виховання та навчання, різноманітні альтернативні методики та програми.