-->На допомогу муз.керівнику



МЕТА:

Виховувати вільне рухання під музику відповідно до характеру музики; розвивати моторику рук, мовне дихання, сприяти розвитку мовних і мімічних рухів, формувати чисте інтонування у співі, закріпити зміст вивчених казок, вправляти у виконанні рухових дій у погодженні з характером музики.

МАТЕРІАЛ:

Ілюстрації до українських народних казок, атрибути колобка, лисички, пеньків, елементи одягу бабусі.

ХІД ЗАНЯТТЯ

1. Ходьба (як гномики, як велетні, як зайчики, як лисички, як їжачки).

2. Бесіда за змістом ілюстрації «Чарівний телевізор» (казки «Колобок», «Ріпка», «Котик та півник», «Коза і семеро козенят»).

3. Логопедична поспівка: «Як попав колобок до лисички на зубок».

4. Вправа «Сяду-сяду на пеньок» (формування рухових дій під музику).

5. Логоритмічна гра «Бабуся Настуся і козлик» (пантоміма, виконання рухових дій в погодженні з текстом).

6. Розслаблення: «Козлик відпочиває».

7. Гра «Відгадай!» (відгадування назв казок за окремими фрагментами). Бесіда. Робота над складними реченнями.

8. Заключна ходьба.


мета:
Удосконалювати навички ходьби в обмеженому просторі, реагувати на сигнал – зупинку мелодії, розвивати діалогічне мовлення, поєднувати дихальну гімнастику з фітотерапією, артикуляційну гімнастику з міотерапією, виховувати голосові реакції.

Матеріали:
Макети гриба, пеньків, лисички, мішечки з хвоєю, капелюх.
Хід заняття

1. Ходьба (як спортсмени, як дідусі, як лисички, як гномики, як велетні).

2. Вправа «Будь уважний» (зупинка з закінченням мелодії).

3. Артикуляційна гімнастика – вправа «Як попав колобок до лисички на зубок».

4. Вправа «Йшла лисичка через ліс». Діалог. Зв’язне мовлення.

5. Вправи на розслаблення (по співка «За рікою ліс сосновий»

6. Дихальна гімнастика (з хвоєю)

7. Розвиток слухової уваги: «Завдання дідуся Оха», звук «О» (визначення першого звука у словах)

8. Вправа «Ми назвем слова», звук «О».

9. Мовно-рухлива гра «Боровик». Загальна моторика.

10. Ходьба. Вправи на розвиток моторики і координації.